Whooosh @whooosh 17 Ocak 2015 - 06:58 #CepTelefonuFotoğrafçılığı HTC One M8 Eye BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 3 SerhatSoylemez @serhatsoylemez Benim de. 17 Ocak 2015 - 10:54 Yanıtla Beğen Whooosh @whooosh Evet, en önemli şey ışık. 17 Ocak 2015 - 14:00 Yanıtla Beğen Whooosh @whooosh Hepsi otomatik modda çekilmiş ham fotoğraflar. Beyaz hatası var ama ellemedim. 17 Ocak 2015 - 14:04 Yanıtla Beğen İptal
Benim de.
Evet, en önemli şey ışık.
Hepsi otomatik modda çekilmiş ham fotoğraflar. Beyaz hatası var ama ellemedim.