Teknoseyir izmir buluşması için artık tarih belirleme zamanı?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yok seni unutmadım kardeşim yazın geldiğinde toplayacagım olmadı beni kabul edersen yine görüşürüz 😀
Valla o zamanlar olsa güzel olur. Gelmek isterim. 🙂
Hayırlısı. 🙂 @atom
Daha çok zamanımız var. Oluyorsa hep beraber toplanalım. Arada duyurusunu yaparız. Gelmek isteyen olursa belirli bir yerde toplanırız. @atom Ayrıca haziran herkes için gayet uygundur. Hem okulun son günleri hemde yazın başlangıcı. Kimsenin bahanesinin olacağını sanmıyorum. 🙂