Linux kurmak istiyorum yapacaklarım nette gezmek word,excel açmak kurcalamak arada netten video felan işte windows virüsleriyle uğraşmaktan bıktım kardeşim sürekli bozuyor önereceğiniz arayüzü güzel bir sistem varmı ?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
elementary os ama flash player sıkıntısı var bende bı sendede olurda cozumunu bulursan belırt lutfen
Word ve excel biraz zor kardeş. Onlar yerine altarnetiflerini kullanman gerekebilir.
@fardin doğru var. Ben de Linux kullanırken onları kullanıyordum gerçi Windows'ta bile onları kullanıyorum. Çok pro bir iş yapmayacaksak zaten Office Online yeterli oluyor.
libreoffice,openoffice kullanırım sıkıntı değil yazıcı driverina bakıyorum destekliyorsa kullanırım flash player sıkıntısı olmasın youtube vb sitelerde video izleniyor bilgisayarda
ulan ttnet işim olduğunda bilerek yavaşlatıyor varya