Huawei Ascend G7 999tl ile piyasaya girdi ( Avea , Turkcell mağazalarında satışa başladı) . Doğrusu fiyatı daha düşük bekliyordum . Kliksa da ithalatçı firma garantili Samsung S4 950 tl bu fiyata gözüm kapalı s4 mü almalıyım ? G7 nin metal çerçevesi epey uzun giden pil ömrü 64bit işlemcisi ! Ama 267ppi çok düşük, biraz büyük 5.5inç ve parasını hakedip haketmemesi ! sizce ?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
kesınlıkle hakeder.cunku 64 bit islemci 2 gb rem.
Altın rengi daha sonra gelecekmiş, şuan siyah ve beyaz var. Bekleyip alınabilir.
1000 liraya nexus 5'de düşünebilirsiniz hocam.