Benim gibi eski uydu alıcısı olupta ayarlayamayanlar için ipucu;
- Önce tüm kanalları silin veya benim gibi basın reseti geçin 🙂
- Uyduda kayıtlı TP(TransPonder) frekanslarının alayını silin.
- Sonra (11844 - Dikey - 2222 - 3/4 | 11747 - Yatay - 27500 - 5/6) TransPonder'a ekleyin.
- Arama bölümüne girin. Şebeke aramayı açın ve şov başlasın 😀
NOT: Direk şebeke arama yaparakta çıkabilir ama bende bir türlü olmadığı için bu yöntemi uyguladım. Belki benim gibi sorun yaşayan arkadaşlar vardır 😀
Sabaha uğraşacam işime yarayabilir 😀