arkadaşlar daha demin bimeks'teydim dualshock 4 320 lira ? (hafıza kartlı yazıyor ne demekse) alan var mıdır merak ediyorum. geçenlerde sniper elite v2'yi görmüştüm 2012'de çıkan oyunu120 tl'ye satıyorlar... bunlar neyin kafasını yaşıyor merak ediyorum
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
woww
orjinal xbox 360 kolu bulmak zor. bi tek bunlarda vardı 170 lira !!!! gittim vatandan 80 liraya f710 aldım napıyım yarı fiyatı...
dualshock 3 180 TL buna ne demeli Carrefoursa dan aldık 100 tlye orjinal çakma çıktı nerde üretim yaptırıyorsa artik
100 lira civarına bulunuyordu internette keşke biraz araştırma yapsaydın 😀
Dualshock 4'ü 160 liraya paralel ithalat bulabilirsiniz
bana orjinal üretim dualshock 3 lazım ama güvenemiyorum hangi site güvenilirdir ucuz olanlardan