Yeni ofis ile 1080p videolar hepimize hayırlı olsun #teknoseyir
Biraz geç oldu gerçi ama, ne zamandır aklımdaydı yazayım dedim.
Şimdi çıkar bazıları, biz 720p bile izleyemiyoruz der. E bize ne? Herkes 1080p izlemek zorunda değil, bağlantısı yetmeyen 360p izlesin. 1080p bi yana ben 4k olarak izliyorum öbür tekno sitesinin videolarını, tabi tv full hd 1080p ancak görüntü bariz daha keskin oluyor 4k videoda. Bu seneyi es geçip seneye 4k tv de alınca (hdmi 2.0, display port vs standart tam oturunca) o zaman deme keyfime 🙂
teknopat. Açıkçası ne sunucuları, ne de video içeriğini beğeniyorum. Sırf 4k izlemiş olmak ve televizyonda görüntü olsun diye açıyorum. Hani millet tv yi açık bırakır ya birşeylerle oyalanırken. Onun gibi birşey.
@can_calkan Sunucuların ses tonu olsun mimikleri olsun çok yapmacık. Ayrıca incelenen ürünün en ince ayrıntısına kadar anlatmak iyi bir inceleme demek değildir. İzleyici sıkmadan ekran başında tutabilmek daha önemli. Ben niye teknoseyir videolarında sıkılmadan izliyorumda, diğerlerinde dikkatim dağılıyor? Sorun bende değil sunumu yapanda.
Birde DH video diye bi olay var. Gördüğüm en arabesk, en amatör, en kötü video incelemeler. Adamlar video çekiyor, kamera arkadaki ağaçlara fokuslamış yüzler bulanık, ama utanmadan yayına koyuyorlar mesela. Video edit i yapan adam aradaki farkı anlamaktan aciz o derece.