Autocad öğrenci lisanslı isteyen var mı? Eski sürüm lisanslarını vericem. Ben 2027 sürümünü aldım dün. Bir kaç lisans boşa çıktı. 3 yıllık lisanlar?

Not: HB de dijitaldunya satıyor 20 TLye.

Şarkım: https://suno.com/s/DWhUFlplzteFBrCK (Lisans yok. O yüzden genele açmıyorum)

TurHiLL AutoCAD Şarkısı v2

Listen and make your own on Suno.
BeğenFavori PaylaşYorum yap