Autocad öğrenci lisanslı isteyen var mı? Eski sürüm lisanslarını vericem. Ben 2027 sürümünü aldım dün. Bir kaç lisans boşa çıktı. 3 yıllık lisanlar?
Not: HB de dijitaldunya satıyor 20 TLye.
Şarkım: https://suno.com/s/DWhUFlplzteFBrCK (Lisans yok. O yüzden genele açmıyorum)

hesapla giriş yapıyorum ben ama giriş yapmadan lisansı paylaşabiliyor muydum? ki karımın bilgisayara kurdum zaten orada hesapla giriş yapmam sorun değil de 😀
Şimdi bu lisansı alsam güncel öğrenci kimliği sisteme girmek gerekiyor mu.
Kod veriyor. Maille aktif etme değil.
@tarikx O zaman bekleriz.
Bu arada ver, bana önümüzdeki sene lazım olacak gibi.