Herkese iyi bayramlar. Evdeki koleksiyonlari karistirirken windows phone'li cihazlara dsnk geldim. Hp elite x3 gozume carpti. Zamaninin amiral gemisiymis. Ikinci hattimi taktim uc gundur aktif kullaniyorum benim icin en dikkat cekici detay, Teknoseyirin windows phone icin uygulamasi var. Magazadan indirdim. Hatta bu yaziyi Hp Elite x3 ile teknoseyirin uygulamasindan yaziyorum. Androidde bile yokken Windows 10 mobile'de olmasi beni oldukca sasirtti.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Güzel makinaydı, sevdim bende
https://teknoseyir.com/durum/1694184
Aynen guzel makinaydi sizin bana temin ettiginiz lapdock ile cok daha verimli kullaniliyor. Lakin microsoftun bu sistemi bu kadar kolay gozden cikarmasi kabul edilebilir bir durum degil
alla alla mağaza çalışıyor mu
Evet calisiyor. Lakin surum degistirmek gerekiyor. Bu is icin cihazin interop ile on yukleyici kilidinin kirilmasi ve yuklu gelen magazanin kaldirilmasi onun yerine daha eski bir surum yuklenmesi gerekiyor kisa bir is youtubede videoalar mevcut. Tek sorun magaza dilinin ingilizce olmasi
O uygulamayı bizim akıştan @ardazeytin yapmıştı. Ama tabi pek takdir görmedi. 🙂
O zaman onun ellerine saglik.cunku bence gayet guzel olmus.ayirca windows 10 mobile sisteminin eskiye edge tarayicisi ile internette bazi sorunlar yasiyorum. Ama teknoseyiri uygulamadan rahatca acip her isiki goruyorum @ardazeytin ellerine saglik 🙂
Dipnot:hala uygulamadan ve Hp Elite x3 ile bu mesaji yaziyorum. Ikinci telefon olarak kullanmaya karar verdim