Herkese iyi bayramlar. Evdeki koleksiyonlari karistirirken windows phone'li cihazlara dsnk geldim. Hp elite x3 gozume carpti. Zamaninin amiral gemisiymis. Ikinci hattimi taktim uc gundur aktif kullaniyorum benim icin en dikkat cekici detay, Teknoseyirin windows phone icin uygulamasi var. Magazadan indirdim. Hatta bu yaziyi Hp Elite x3 ile teknoseyirin uygulamasindan yaziyorum. Androidde bile yokken Windows 10 mobile'de olmasi beni oldukca sasirtti.

BeğenFavori PaylaşYorum yap