8 9 yıl kadar önce twitter yeni adıyla x kullanırdım akışı vs takip etmek için. uzun süredir teknoseyir bana yetiyor. sizlerin günlük hayattan paylaşımları veya haber paylaşımları. şöyle bir tarayıp ruhen doyuyorum artık.
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4#GTASASon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben hiç kullanmazdım ama aynı şekilde burası yetiyor seviyorum
I ♥️ TS
Trolleri engelledikten sonra Ekşi'den de bakılabilir.
o kadarı lazım değil ya 😀