Guncellemeleri takip etmedim, hatta yuklemedigim yeni surum var ama gecen gun girince yansimalar bir dikkatimi cekti XPlane de, sanirim bir el atmislar. Eskiden boyle degildi diye hatirliyorum.
A321 modu aldim ardindan onu denemek icin bir girip kisa ucus yaptim, su yer yuzu kaplamalarinida iyilestirirlerse gercekten iyi bir noktaya gelecek XPlane, MSFS kadar gercekci olmasina gerek yok ama biraz iyilestirmeleri gerekiyor.
#X-Plane12 #ToLiss #Airbus #A321Neo



MSFS 2020 versiyonu çıkınca bu çok gözden düştü. Öncesinde epey popülerdi.