https://amzn.eu/d/aMpWUdo
Amazon’dan indirimle 658 liraya bu kulaklığı aldım. QCY T13 anc aktif kullandığım ve T20 de geçmişte kullanıp genel olarak memnun olduğum bir marka/model. Bu fiyata daha iyisi de yoktur sanırım ama hala önerilere açığım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap