Bendeki klasik sarı multimetre yine sapıttı, linkteki tarzda bir ürün bakıyorum, iyi midir bunlar?
https://www.unitturkiye.com/urun/unit-ut121b-akilli-dijital-multimetre
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Marka güzel iş yapar f/p oranı iyi yani kötü değil. Ha ama bu ürüne gelirsek biraz basic kullanıcıya gider gibi duruyor.
Unit pişman etmez, ut39c+ modelini senelerdir kullanıyorum.
Otomatik Uni-t alın aradaki farka kesinlikle değer ben çok memnunum.
Biraz daha paraya kıyıp 122 aldım, hepsiburada'da iadeden kalan puan falan da vardı.