Merhabalar uzun zamandır bir fotoğraf makinesi edinmek istiyorum. Hobi amaçlı tamamen. Uzun zamandır arkadaşlardan ve iş yerimden olsun baya kullanma şansım oldu ve çok hoşuma gittiğini fark ettim. Sony A7SII düşünüyorum. İkinci elde 20 bin civarına body'sini bulabiliyorum. Lens almayı bir süre erteleyebilirim çünkü çalıştığım yerden hafta sonları ödünç lens almama izin veriliyor. Tek endişem makinenin yaşı olması. Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap