Merhaba,
Şu anda bulunduğum dairede Turknet gigafiber bağlantı kullanıyorum, modemim ise Keenetic Hero AX3000. Gelecek ay taşınacağım yerde ise fiber internet yok, vdsl bağlantı mevcut. Bu modemi vdsl bağlantı ile kullanabilir miyim ? Bildiğim kadarıyla vdsl bağlantı rj11 üzerinden sağlanıyor. rj11'i rj45'e bir dönüştürücü kullansam işimi görür mü ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap