Merhaba,
Şu anda bulunduğum dairede Turknet gigafiber bağlantı kullanıyorum, modemim ise Keenetic Hero AX3000. Gelecek ay taşınacağım yerde ise fiber internet yok, vdsl bağlantı mevcut. Bu modemi vdsl bağlantı ile kullanabilir miyim ? Bildiğim kadarıyla vdsl bağlantı rj11 üzerinden sağlanıyor. rj11'i rj45'e bir dönüştürücü kullansam işimi görür mü ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kullanamazsın, öyle bir dönüştürücü yok, sana VDSL modem lazım.
bu kötü oldu işte 😀
Telefon hattı girişi yok gördüğüm kadarı ile