Stresli günlerimi rahatlattı. Yerimde duramayan bir insanım normalde, muhtemelen DEHB hastasıyım, ancak yine de bunu dinleyebiliyorum odağımı bozmadan. İş yaparken de arkadan çalması iş yaptığım sırada yetişme sorunu olmasa bile kendimi soktuğum stresli alandan çıkmamı sağlıyor 😀
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Sesi Amy'e benziyor...
Ama, şimdi bazı sesler de Norah Jones'a benziyor...
@lterlemez Aynen hocam çok tatlı ama sesler, huzur veriyor insana. Serisi varmış sırayla dinliyorum. Yeni hobimi buldum.