pc kasa havalandırması için güzel video
https://www.youtube.com/watch?v=IJ1v9L5CuQc
pozitif basınç, negatif basınç ve nötr.
pozitif basınç, eksoz fanından fazla sayıda içeri hava veren fan varsa. etkisi kasa içinde tozlanma.
negatif basınç, eksoz fan sayısı içeri hava veren fan sayısından fazlaysa.
nötr, eksoz fan sayısı ile içeri hava veren fan eşitse.
tabiki fanları büyüklükleri, devirleri, fan yaprak tasarımları vs. içeri ve dışarı üflenen hava miktarını değiştirir.
benim kasa nötre yakın. 1x200 önden içeri, 2x120 yan kapaktan içeri, 1x120 arkadan dışarı, 2x120 tepeden dışarı. 1x200 ün ne kadar etkisi olduğu tam bilmediğim için çok hafif negatif veya pozitif basınç olabilir, emin olmanın imkanı yok.

işlemciye uzanan baca borulu modeller kalmadı sanırım...
onlar tarih oldu.
@ronniejamesdio basitti, iyiydi desek ?
çok uğraşmaya gerek yok ya ortam hava sıcaklığı neyse ona göre soğutma oluyor işte 😀 Yazın hava 40 derece pc yanıyor kışın hava 5 derece pc gayet serin oluyor. Tozlanma yapıyor mu yapıyor ayda bir hava kompresörü ile hava basıp cıncık gibi yapıyorum tertemiz yoluma devam ediyorum 😀