Yuksek çözünürlüklü monitor kullanan ve Teams gibi uygulamalarda ekran paylasimindan çözünürlükten dolayı sorun yasayanlar varsa, güzel iki tane uygulama buldum. İşinize yarayacaktır, paylaşayım burada;

macOS icin DeskPad: https://github.com/Stengo/DeskPad
Uygulama olarak aciliyor ve sanal bir masaüstü oluşturuyor, System Settings -> Display altından konumunu ve çözünürlüğünü ayarlayabiliyorsunuz. FHD ayarlayıp en saga konumlandırdım. Gayet güzel ve basit bir uygulama gibi duruyor.

Windows icin Region to Share: https://apps.microsoft.com/detail/9n4066w2r5q4
Bu Mac uygulamasından biraz farklı, ekranın sadece belirli bir ismini paylaşmaya yarıyor, Teams te uygulama olarak gözüküyor, onu seçip paylastiginizda sadece ekranın o bolumunu goruyor katilimcilar.

Bu uygulamalar sayesinde bir çok uygulama arasında geçiş yaparken her seferinde Screen Share ayarını değiştirmek gerekmeyecektir.

GitHub - Stengo/DeskPad: A virtual monitor for screen sharing

A virtual monitor for screen sharing. Contribute to Stengo/DeskPad development by creating an account on GitHub.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ozturka @ozturka

    Macos kullanımında genel olarak tecrübelerin nasıl oldu bu ekranda

    • Sevcan Alkan @mrmetalhead

      Monitoru mu yoksa DeskPad'i mi soruyorsun? Gerci ikisinde de pek deneyimleme şansım olmadı. Ilk izlenim olarak ikisinde de bir sorun yok. Monitor konusunda 5K de yazılar okunabilir halde ancak 4K de daha rahat hissettim, yazılarda bir bulanıklık fark etmedim ben. RectanglePro ile kullanınca da window snapping olayında bir sorun olmadı hic. DeskPad te zaten normal monitor gibi.