Arkadaşlar yeni bir telefon alacagım sizce general mobile discovery mi almalıyım yoksa turkcell t50 mi ? birde turkcell de taksit imkanlarından faydalanmak için hatti turkcelle geçirmek gerekiyor mu ? yazarsanız sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap