ulusal staj programı varmış. bilgisi olan var mı, süreç nasıl ilerliyor başvuru yaptıktan sonra?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İstediğiniz şehirleri işaretliyorsunuz, isminiz havuza düşüyor. Kamu veya özel sirketler uygun gördüğü kişilere teklif gönderiyor, teklif geldiyse istediğiniz kurumu kabul edebilirsiniz.
kabul etmeme gibi seçeneğimiz var değil mi hocam, herhangi bir dezavantaj sağlamaz bu durum? sonuçta başka yerlere de başvurmak gerekiyor.
@ammavelakin sağlamaz diye biliyorum geçen yıl vazgeçip kabul etmedim. Kimlik bilgilerini görmüyorlar bu arada, sadece eğitim ve başarı durumu görebiliyorlar.
@mahmutozcn anladım hocam. peki siz başvururken de iki aşamalı mıydı? şu anda e devlet diye bir aşama var ve kimlik bilgilerinden lisedeki eğitim durumuna kadar her şeyi onaylatıyorlar. Ek olarak, çok soru sordum biliyorum 😀 ,erken başvuru yapınca teklifler de erken mi geliyor yoksa başvuru dönemi bittikten sonra mı geliyor?
@ammavelakin başvuruyu nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Bana teklif başvuru dönemi bitmeden gelmişti, hatta basvurduktan iki gün sonra geldi.
@mahmutozcn teşekkürler hocam. Başvuruyu yapayım diğer başvuruların yanında. Uzun süreli bir teklif gelse iyi olurdu açıkçası.
@ammavelakin rica ederim. Bol şans 🙂