Buradan bildireyim, ts dışında herhangi bir yerde hesap açmayacağım, sitelerinizde benim nickle tsden geldim diye açılan varsa gönül rahatlığıyla uçurabilirsiniz.
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sosyalin kapanması sonrası insanların başka bir yerde toplanması hoş bir fikir olsa da maalesef düzgün işlemiyor bu süreç. Ani bir kararla Telegram grubu patlamış ansızın.
Birçok kişi başka bir platforma geçmiş durumda ama Telegram kanalıyla aynı kaderi yaşamayacağını kim bilebilir? Gelecekte adil bir yönetim olup olmayacağı konusuna nasıl güvenebiliriz? Ben de bu nedenlerden ötürü TS Sosyal dışında bir yere kayıt olmadım, olmayı da düşünmüyorum artık. Umarım Sosyal'i kapatma fikrinden vazgeçer LP.
Sosyal kapanacak mi LP aciklama mi yapti?
@exponent O yönde bir düşüncesi olduğunu paylaşmıştı son canlı yayın denemesinde: https://teknoseyir.com/durum/1690684
https://www.youtube.com/live/aT3WHDu5IbE?si=rJlCV2JATGRS5iE9