Merhaba Arkadaşlar,

Yandex Kurumsal mail kullanıyorduk. Şirket başka bir firma ile anlaşıp mailleri oraya taşımışlar.

Bir kaç tane mail grubu var üye olduğum. Bazıları hem benim mailimi hem grubun mailini yazıp mail attıklarında, çift mail geliyor ve o yazışma devam ettikçe, çift mail almaya devam ediyorum.

Yandex kurumsal kullanırken bu mailler çift olarak gelmiyordu. Sanırım Yandex bunu içerden çözüyordu.

Şimdi ben bunu Outlook ta bir kural filan oluşturarak nasıl çözebilirim. Bakındım bulamadım.

Var mı bir çözüm?

Şimdiden Teşekkürler.

#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap