Ne çiçek ister canım ne pasta ben zaten hastayım Apple'a hasta Biteceksin şarjınla ilk fırsatta yürümez o yüzden boş yapma 😀
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hangi AI bu?
Apple reklamını görünce haykırasım geldi 🙂
Kendim yazdım kendim bozdum AI'sı 🙂
bu şarj bir bende sorunsuz herhalde yıllardır tüm kullanımlarımda sorun yaşamadım.
Tek sorun 17 beta ile 100 olan sağlığımın 90 a düşmesi oldu geçenlerde onda da çok ufak bir düşüş hissettim o kadar. Ve benim hatam beta yüklemeyeceğim diyorum ama her seferinde yüklüyorum.
Ben daha almadım. Almayı düşündüğüm için yazdım. Ama duyumlarım var sizin belirttiğiniz gibi