Paylaş dediğimizde bağlantıyı kopyala özelliği var mı ? Yoksa getirebilir mi Teknoseyir yazılımcıları ? Şimdiden Teşekkürler...
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Postun altında yazan saat veya dakikaya sağ tık kopyala aynı işi görüyor
Gönderinin tarihine uzun basıp (bilgisayardan açtıysanız sağ tıklayıp) bağlantıyı kopyala diyebilirsiniz.
Ekran görüntüsü ile gösterebilir misiniz arkadaşlar ?
Buraya sağ tık yapın istediğiniz seçeneği seçin.
https://teknoseyir.com/durum/1656888#comment-5948616 sanırım oldu Teşekkürler
Workaround dedikleri bu olsa gerek 😀 Keyifler yerinde yine 😀