Tavsiye edebileceğiniz güzel bir notebook soğutucusu varm mı?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
logitech n200
"Zalman ZM-NC3000U" Kullanıyorum çok memnunum, fiyat olarak biraz pahalı ancak oyun oynuyorsan veya sürekli olarak laptop açıkça parasının hakkını veriyor.
şık ve güzele benziyor ama piyasa kalmamış galiba şöyle bir baktım da.
bakarken şunları beğendim bende
http://www.vatanbilgisayar.com/zm-nc1000b-156-notebook-sogutucu-3mm-fan--siyah.html#genel-bakis
http://www.istanbulbilisim.com.tr/cooler-master-r9-nbc-bwua-gp-fiyati,109225.html?refid=cimri
http://www.hepsiburada.com/liste/deep-cool-m5-mavi-ledli-180x15mm-fan-2-usb-port-2-hoparlorlu-notebook-stand-ve-sogutucu/productDetails.aspx?productId=bs51060&categoryId=106859
hahaha 🙂