TS'de üyeler mesajlarında linkleri href etiketi ile yazabiliyor mu?
Google
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu herhalde sadece video açıklamalarında patronların kullanabildiği bir özellik.
Bence mesajda href etiketi çalışıyor.
O da iyiymiş 🙂
yazı
Hulusi Kentmen'i çok severdim çocukken ve siyah beyaz filmlerini hiç kaçırmazdım. Bir gün de şans eseri bir kaç saniyeliğine Kadıköy Meydanı'nda görünce çok mutlu olmuştum. Allah rahmet eylesin.
Yok, sanırım bir hata yapıyorum, nasıl yazıyoruz?
@qubit <
a href="https://google.com">yazı</a>Garip, ben de çalışmıyor
@qubit: Tek seferde yazmanız lazım
@lterlemez Tek sefer?
@qubit: Özel karakterler kullanmanız gerektiği için @omerd'in verdiği kodu bir seferde yazıp, göndermeniz lazım.
@lterlemez yazı
Doğrudan yapıştırırsan evet çalışıyor. Epey bir saçmaymış. El ile yazarsak çalışmıyor.
@qubit: Çalışıyor ya...
@lterlemez Tarayıcıda mı bir sorun var dedim ama maalesef beceremedim. @hkellecioğlu'na danışayım.
@qubit: qubit ister de biz yardım etmez miyiz
@qubit: href="http://..." şeklinde tam adres vermeye çalışın.
Keşke ul, ol ve li etiketleri de çalışsa; bir de pre etiketi...
[markdown](https://www.markdownguide.org) deneyelim.
olmadı.