Az önce Titanfall 2'yi tekrar bitirdim, daha iyi bir İngilizceyle 😀 Singleplayer FPS olarak çok iyi bir oyun ya, özellikle büyük robot seviyorsanız. Yapay zeka da görünmezliği kullanmadığınız sürece çok kötü değil 😀 Crysis'te en azından rastgele ateş ediyorlardı ortadan kaybolunca, bunda "it must be wind" moduna geçiyorlar 😀
#titanfall

BeğenFavori PaylaşYorum yap