IT ve developer pozisyonları için altın çağlardan biri yaşanıyor diye düşünüyorum. CS mezunu arkadaşlar bence incelesin, TR içinde zorunlu sigorta falan derken açığa çıkabilir ama yurtdışından böyle iş bağlasan yıllık milyonlu maaşlara yaklaşmak imkansız değildir sanıyorum.
https://www.reddit.com/r/overemployed
#uzaktançalışma
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4#GTASA#steamSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 25 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.