beyler yeni vergi düzenlemesi ile alakalı bir sorum var.
bugün ts gündeminde dinledim. para artık sosyal medya yt vs site hariç yatarken direk yüzde 15 keseceklermiş. şimdi istisna belgesini almadan direk kesemiyorlar mı? yoksa mecbur vergi dairesine gidip bu belgeyi alıp bankaya mı vereceğiz. birde jdv kesiyorlar mı? benim tüm izleyicim yabancı, bildiğim kadarıyla devlet yurt dışı gelirlerinden kdv kesmiyordu.. #KonuDışı
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 208 ziyaretçi, 42 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.