Analogue Pocket diye bir retro el konsolu çıkmış. Fpga tabanlı, dış basın falan çok sevmiş bu konsolu anladığım kadarıyla ama ben anlamadım bu konsolu; fpga tabanlı olması konsolu ne katıyor ki?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
gerekli işlemleri hızlı yapmak dışında artısı olmaz heralde. şarjı uzun gidiyordur belki
Hocam şimdi öğrendim:Fpga olması donanımları taklit edebiliyormuş bu sayede gb,gba,gbc içindeki donanımları birebir taklit edip bu konsol birebir şekilde bu cihazlar şeklinde çalışıyormuş. Diğer retro el konsolları emule edip çalıştırırken bu el konsolu birebir taklit ettiği için native bir şekilde çalışabiliyormuş.
@yapma-bee sonunda başardılar demek bu olayı. güzel haber.