karakartal @karakartal 22 Temmuz 2014 - 01:33 #benimmasaüstüm BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 2 karakartal @karakartal hayır, pantheon shell 🙂 22 Temmuz 2014 - 01:37 Yanıtla Beğen karakartal @karakartal elementary os candır 🙂 22 Temmuz 2014 - 01:41 Yanıtla Beğen İptal
hayır, pantheon shell 🙂
elementary os candır 🙂