Ankete tıkladım. Yaşımı sordu. Baktım doldurmak için zorunluymuş. Anketi kapattım. Kusura bakma Teknoseyir. Demografi raporunda benim gibiler için "Facebook hesabı olmayan kullanıcı sayımız" hanesine bir tık daha atın.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yaşın bildirilmesi neden sorun olur ?
Yaşınızı verseniz bile anket anonim oluyor kimse ahmet 20 mehmet 30 yaşında diye yaş açıklamaz.
Bu mesaj silme özelliğini beğeneceğim aklıma gelmezdi.