Amazon türkiyeden yaptigim alisverisin ithalat ücreti depozitosu 5 ay sonra yatti.Ben unutmustum açıkcasi açıklamada sadece iyzico iade diye yaziyor, ekstrede gördüm bir an kredi kartini fln kaptirdik diye düşündüm.
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
neye istinaden yattı. fazla mı almışlar ven de alışveriş yapmıştım herhangi bir iade olmamıştı
hep fazla alıyorlar sonra iade ediyorlar.
@hamitozlu bana şu zamana kadar hiç iade yapılmadı
@akursun siparis özetinde depozito yaziyor o iade oldu.
@yttrium bugün yazışma yaptım amazon.com ile 2 sene önceki depozito ücretlerini iade edemeyeceklerini söylediler. onun yerine hediye çeki tanımladılar. toplamda 40 dolarlık. süre sınırı olmaksızın ve amazon satışlı ürünler için
@akursun İyi bir anlasma olmuş amazon türkiyede gercerli ise.
@yttrium maalesef o uzun boylu değil 😅 amazon.com' da geçerli