#DiziTavsiyesi popüler dizilerimiz sezon bitirince imdadıma Under the Dome yetişti birde The Leftovers sağlam geliyor denebilir.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Under the Dome 'un kitabı da çok iyi. Tavsiye ederim. Stephen King çok başarılı bir iş çıkarmış.
#fargo Tabiki