biandaedinilenhesap @biandaedinilenhesap 05 Mart 2021 - 11:44 Hayatımı bir yerlerde yazılı görmek.o kadar güzel denk geliyor ki... #BirYudumKitap BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 1 İptal