Msi B550 Gaming Carbon Wifi anakartım var.

Antenlerden birinin portu hafif oynuyor normal midir ? Bir de antenleri çıkartsam da taksam da aynı oranda wifi çekiyor. Antenler bozuk olabilir mi ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ömer D. @omerd

    Modem yakın ama binadaki diğer ağlarıda çekme oranında çok bir farklılık olmuyor. Modem yakın olduğu için hız testinde neredeyse fark olmuyor. Oynamaya gelince de port dışındaki plastiğin el verdiği kadar her yöne doğru oynayabiliyor.

    Düzeltme: Oynama için anakart aynası olarak geçen parçayı söktüm ve 7mm lokma ile sıktım oynama kalmadı. Yarında modemi farklı bir yere alıp uzak mesafede hız farkı oluyor mu onun için düzeltme girerim.

  • Alptekin @alptekinck

    bu site test yapamadı bende bağlantını kontrol et dedi.