Fanboy'luğun kökeni...
Ben: Sence Android mi iyidir İOS mi?
Arkadaşım: iOS'in "i"si ufak olacak!
Ben: Pardon..
Arkadaşım: iOS iyidir, çünkü ben iPhone kullanıyorum...
#iOS #android #fanboy
Fanboy'luğun kökeni...
Ben: Sence Android mi iyidir İOS mi?
Arkadaşım: iOS'in "i"si ufak olacak!
Ben: Pardon..
Arkadaşım: iOS iyidir, çünkü ben iPhone kullanıyorum...
#iOS #android #fanboy
Son bir saat içinde 231 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Android'i savunup da iPhone' a niye 2 bin lira versin ki zaten
Sende mi cebrail 🙂
2bin lira bayılıp flagship alıyor bu devirde buyuk başarı bu niye sevmesin Apple ı
🙂