Swiss Guvnor @swissguvnor 28 Haziran 2014 - 16:15 XBOX'ım olmamasına rağmen 4 Kutu Aldım 🙂 Harika İndiiiirim BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 1 3 XANTHE @xanthe 100 tane alırsanız tam 10 TL kar edebilirsiniz müthiş fırsat. 28 Haziran 2014 - 16:17 Yanıtla Beğen 6 4ever @joe Dalga geçiyorlar sanki ya. Hepsiburadadan alısveriş yapmayalı baya oldu zaten. yeni fsvorim Hızlıal 🙂 28 Haziran 2014 - 16:22 Yanıtla Beğen 3 Kvothe @neretersoku Bu ne ya:D 28 Haziran 2014 - 16:23 Yanıtla Beğen 1 İptal
100 tane alırsanız tam 10 TL kar edebilirsiniz müthiş fırsat.
Dalga geçiyorlar sanki ya. Hepsiburadadan alısveriş yapmayalı baya oldu zaten. yeni fsvorim Hızlıal 🙂
Bu ne ya:D