Merhaba,

Yeni sistem diziyorum lakin topladıktan sonra açtım ve ekrana görüntü gelmedi. Bende anakarta baktım hata nerden ve cpu ledinin yandığını gördüm.

Anakart : msi mag x570 tomahawk wifi
İşlemci : ryzen 5900x

Diğer parçalards hata yok gibi isterseniz yazabilirim. Sorun bios olabilir mi? Bios ise ne yapmam lazım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

#akış #AMD #TeknoYardım #Ryzen #MSI

BeğenFavori PaylaşYorum yap