ahmet @ahmet0 23 Haziran 2014 - 01:05 #CepTelefonuFotoğrafçılığı nokia 7610 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 2 DDGuclu @ddguclu Alan derinliğini pek verememiş mi? Yoksa benim mi gözüm yanılıyor, sanki resmin fotoğrafı çekilmiş gibi görüyorum. 23 Haziran 2014 - 01:09 Yanıtla Beğen Swiss Guvnor @swissguvnor O kamera ile harika fotoğraf diyebilirim 23 Haziran 2014 - 02:08 Yanıtla Beğen 1 İptal
Alan derinliğini pek verememiş mi? Yoksa benim mi gözüm yanılıyor, sanki resmin fotoğrafı çekilmiş gibi görüyorum.
O kamera ile harika fotoğraf diyebilirim