arkadaşlar amazondaki mr. robot dizisini izleyen varmı ?
Sanal paranın pazarlığının yapıldığı bölümde 3. sezon 2. Bölümde 30:50 de Türk Bayrağı ve Atatürk büstü var. Fark eden yada dikkat eden oldumu
#amazonvideo #Yabancıdizi #DiziTavsiyesi #akış
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet hatırladığım kadarıyla G20 zirvesinden bir sahneydi. G20 o yıl Antalyada gerçekleşti.
2015 G20 zirvesinden hemen sonrası olduğu için muhtemelen Türkiye de olduklarını vurgulamak için mi yaptılar yoksa başka bir amaçları mı vardı hiç bilmiyorum ama dizide hiç türkiye ile ilgili bir konu yada isim geçmezken bayrak ve Atatürk ü direk koymaları biraz garibime gitti
İzledim. Herkes sevmeyebilir ama benim ilk beşimde olan bir dizi.