Merhaba herkese,

internet üzerinden kurumsal bir firmadan satın aldığım işlemci soğutucusu bu sabah elime geçti. Bende müsait olduğum bir zamanda içini açıp bakarım dedim ve az önce kontrol etmek aklıma geldi. Kutusu dışarıdan problemsiz duruyor, köşelerde ufak ezikler var sadece ama bir sıkıntı hissetmedim. Ancak kutuyu açtıktan sonra iç kartonlarında çeşitli ezilmeler gördüm. Acaba bana kullanılmış bir ürün mü satıldı? Eğer öyleyse firmaya ürünü iade etmem mümkün mü? Aşağıya en çok şüphe uyandıran noktadan fotorafını atıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap