böyle bişey yaptım eksiği veya fazlası varsa söylerseniz ayrıca şimdi http://www.vatanbilgisayar.com/gtx750-ti-gddr5-2gb-128bit-nvidia-geforce-dx11-ekran-karti-12656.html bunu almayıp seneye 760 mı alsam daha iyi olur yoksa beklemeden 750ti alayım mı şuanki sistem pentium 2.00ghz geforce 310m ekran kartı var

BeğenFavori PaylaşYorum yap