böyle bişey yaptım eksiği veya fazlası varsa söylerseniz ayrıca şimdi http://www.vatanbilgisayar.com/gtx750-ti-gddr5-2gb-128bit-nvidia-geforce-dx11-ekran-karti-12656.html bunu almayıp seneye 760 mı alsam daha iyi olur yoksa beklemeden 750ti alayım mı şuanki sistem pentium 2.00ghz geforce 310m ekran kartı var

HDMI girisli bir monitor sart. Modelde var mi bilmiyorum.
Bence seneyi bekle 760 al.Aşağı yukarı benim sistemimde bundan biraz iyi ben şahsen 760 alıcam yanına.Ayrıca yanına bide SSD eklemeni tavsiye ederim kingston'un 120 gb lık 3k serisi SSD si 555 mb okuma,510 mb yazma 200 Tl civarında.