https://consumer.huawei.com/tr/laptops/matebook-d-15-amd/
Bu arkadaşı nasıl bilirsiniz dostlar ? kullanan eden var mı, yapı kalitesi açısından nasıldır ? muadillerine göre uygun fiyatlı kalıyor da şüphelendim
https://consumer.huawei.com/tr/laptops/matebook-d-15-amd/
Bu arkadaşı nasıl bilirsiniz dostlar ? kullanan eden var mı, yapı kalitesi açısından nasıldır ? muadillerine göre uygun fiyatlı kalıyor da şüphelendim
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Performası, sesi soluğu güzel makina. 1 aydır gayet güzel anlaşıyorduk ama dün bobin tıslaması yaptı, sonra kesti. Güzel bilgisayar, tavsiye ederim.
nasıl bir yük altındaydı bilgisayar, arkadaşım kullanacak bilgisayarı çok ağır oyun vs. çalıştıracağını sanmıyorum
@proton ets2 de yaptı sesi ama sadece dün yaptı, sürekli oynarım oyunu . Bugün stres test yaptım ama hiç ötme olmadı. Dün aşırı ısınmıştı, kasa alev atıyordu ondan olabilir.