#TSdiyorki
@hkellecioglu: "acaba berberler odası mı kapattırdı?"
@gamsizm: "oo onlar şimdi kutluyorlardır" 🙂
#TSdiyorki
@hkellecioglu: "acaba berberler odası mı kapattırdı?"
@gamsizm: "oo onlar şimdi kutluyorlardır" 🙂
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.