Merhabalar,

Dell servisleri nasıldır? G3 almayı düşünüyorum. Asus'un Ankara'daki anlaşmalı servisi insanı aptal yerine koyuyor. Pille ilgili şikayetim olmadığı "belirtilen şikayet" diye bir şey yazmışlar, BIOS güncellemişler ama en son güncellemeyi ben yapmıştım. ASUS almak istemiyorum bir daha. Para iadesinden sonra yeni bir bilgisayar almak istiyorum. Monster ve Dell arasındayım şu an.

Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Sertaç Aygün @sertacaygun

    @tongyabguhan34 @orcun

    Teşekkür ederim ilginiz için. Asus'un Ankara'daki servisi yine aptal yerine koymuş anladığım kadaryla. Yaşadığım sorunlara rağmen yine "sorun yok" deyip bilgisayarı elime verecekler belli ki. Asus almayacağım bir daha ama sonraki Dell mi Monster mı onu düşünüyorum. Monster'ın servisi çok iyi ama Dell'i de merak ediyorum.