yeni çıkan rx 5700 xt kartlar için ne düşünüyorsunuz?
Henüz türkiyeye 2 ya da 3 fanlı modelleri gelmedi sanırım.Ancak fiyat/performans olarak çok iyi bir kart olacağa benziyor.Fiyatı, 3000, 3500 tl civarında ve fps değerlerine bakınca 1080 Ti ile kafa kafaya gözüküyor.
Şöyle bir karşılaştırma videosuda ekleyeyim:
https://www.youtube.com/watch?v=xxm1lUhDpwY

Alışamadım 1500 lira üzerindeki kartlara. 🙁
Haklısın, özellikle son 2 yılda herşeyin fiyatı 2'ye katlandı.2013 yılında ilk kez yeni çıkan bir iphone almıştım 2000 tl'ye.Şuanda iphonelar 10k'ya dayandı.Fiyatlar kopmuş durumda.