#konudışı
Satış/pazarlama alanında kendimi geliştirmek istiyorum, iktisat son sınıfım. Stajdan sonra bu karara vardım. Sorum şu, Sql adam mıdır? Bu işlerle haşır neşir abilerimin değerli fikirlerini bekliyorum.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sql adamdir ama calistigim sirkette birak kullanabilen satis elamani, adini bile okuyabilen yok.
hangi alanda ne satacagina ve satarken ne araclar kullanacagina göre degisir.
AQl yerine biraz daha pazarlama teknikleri, insan iliskileri ve benzeri konularda ilerlemen yararina olabilr.
Teşekkür ederim hocam. Çalışmak istediğim bölgedeki şirketler ilanlarına sql’yi eklemiş bu yüzden aklıma takılmıştı. Sorum olursa tekrar rahatsız ederim sizi 🙂
@samsa ilginc!
gerekli durumlarda veritabanindan kimseye ihtiyac duymadan veri cekmek icin olabilir.
sql normal duzeyde ögrenmek at ile deve degildir hatta cok eglencelidir
okul zamanlarinda en cok keyif aldigim ve hayatima cok sey katan birkac dersten bir tanesi database´di. SQL ile query yazma keyifliydi...
@recai Udemy’den kursları araştırıyorum memlekete dönünce başlayacağım. Python çalışıyordum hali hazırda ancak çok zaman geçti unuttum, buradan devam edeyim.