Arkadaşlar Sizce En iyi Dizüstü Laptop Markası Hangisi ?
Bana Göre ...
1 (SamsunG
2 (Toshiba
3 (Sony
4 (Lenova
5 (Asus
sizlerinki hangisi.....
Arkadaşlar Sizce En iyi Dizüstü Laptop Markası Hangisi ?
Bana Göre ...
1 (SamsunG
2 (Toshiba
3 (Sony
4 (Lenova
5 (Asus
sizlerinki hangisi.....
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bence Dell dizüstünde çok iyi. Sadece ürünleri değil teknik servisi de başarılı. Samsung, Toshiba bunlar eskiden isim yapmışlar şimdi fasa fisolar.
ona bakarsan Dell de çok eski zamanındır ben delli kullanmışım gayet güzeldi ama samsung veya toshiba kadar olmuyor...
Toshiba bence fiyatının karşılığını verebilen bir firma değil.