HP 315 tanklı yazıcı sipariş ettim kutusunun içine baskı kafaları ve yazıcı kablolarını koymayı unutmuşlar. Aksi gibi hafta sonu giriyor araya. Daha önce benzer şey başına gelen var mı çok uğraştırırlar mı?
Son bir saat içinde 67 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
HP işte? satın aldığım aldığım firmayı kastediyorsanız incehesap.com'dan aldım. Kendileriyle görüştüğümde biz kapalı kutu halinde satıyoruz HP ile görüşmeniz gerekiyor dediler.
@krycek ilk açtığımda dikkat etmemiştim ama siz deyince kutuyu tekrar kontrol ettim. Kutudaki bant 2 kat durumda yani sanki bir kere açılmış tekrar bantlanmış gibi.